Mujo u vlaku

Vozi se Mujo u vlaku, a nasuprot njega jedan mladić. U jednom trenutku mladić ga upita koliko je sati. Mujo izvadi iz džepa svoj sat, pogleda u njega, spremi ga i šuti. Nakon nekog vremena upita ga mladić: "Zašto nećete da mi kažete koliko je sati?" "Zato, jer ako ti kažem, ti ćeš meni reći hvala. Ja ću tebi reći nema na ćemu. Ti ćeš tada mene pitati kuda putujem, a ja ću tebi reći da idem u Tuzlu. Ti češ onda mene pitati koga imam u Tuzli, a ja ću tebi odgovoriti da tamo imam ženu i kćer. Onda ćeš ti mene pitati koliko godina ima moja kćer, a ja ću tebi odgovoriti da ima dvadeset. Onda ćeš ti mene pitati je li moja kćer lijepa, a ja ću ti odgovoriti da takvu ljepoticu malo gdje možeš vidjeti. Onda ćeš ti htjeti da dođeš sa mnom u Tuzlu da ju upoznaš, a ja ću te odvesti kući. Kada ju vidiš ti ćeš ju odmah zaprositi, a ja ću te onda morati poslati u tri pi**e materine, jer: Je**š zeta koji ni sat nema!!" "Eto."

Nema komentara:

Objavi komentar