Mujo na Floridi

12.MAJ!!!!
Stigli smo na Floridu.Uselili smo se u novu kucu.
Tako je velika.Ima sav komfor,naravno i pool.Kako
je ovdje samo toplo i prijatno.Vec sam zaboravio
Kanadu..Volim Floridu.

20.MAJ
Ovdje su ljudi nevjerovatno dobri i uvijek se samo
smiju.Stvarno je Florida interesantna a ima puno
interesantnih zivotinja.Bas je fino toplo..Ove nedelje
sam se zagrijao od one Kanade.Puno volim Floridu.

12.JUN
Vec smo mjesec dana tu.Vrijeme je uvijek toplo i
jako vlazno.Dobro da u kuci imamo klima-uredaj.
Susjed mi je pricao kako u jednom restoranu u blizini
sluze dobrog aligatora.Kako mogu ljudi da jedu te
zivotinje koje poticu iz doba dinosaurusa. To ne mogu
nikako razumjeti. Vidjeli smo puno toga na Floridi,
nevjerovatno je interesantna. Najvise te volim, Florida.

30.JUN
Otkad smo dosli, vrijeme se skoro nije mijenjalo.
Uvijek je toplo, a sad i pomalo suvise vlazno. Ali
klima-uredaj u kuci i u kolima radi odlicno. Nocu nam
jedino smetaju komarci, kojih ima, u ovo doba godine,
puno. Upoznao sam jos neke susjede. Stvarno su
ljudi na Floridi dobri.

18.JUL
Nevjerovatna vrucina i skoro 100% vlaga. Za vikend
idemo na obalu. Nadam se lijepom provodu.

20.JUL
Kakva noc! Fata je u hotelu slucajno ostavila otvoren
prozor. Zamalo da me zivog pojedu komarci. Kad
smo se htjeli vratiti kuci, neko nam je ukrao kola, tako
da ima da se vozimo 100 milja taksijem. Crnac,
taksista, uvijek se samo smijeska. Imam utisak da je
on ukrao kola. Stvarno ima kriminala na Floridi.

22.JUL
Poslije povratka kuci, opet taksi i na posao. Pa ja kao
da radim samo za ove taksiste. U firmi, sef mi je
rekao da se ne smijem dovoljno, ali kako da glupanu
objasnim da nisam sklopio oka od onih komaraca, a
kamoli da spominjem ukradena kola. Nevjerovatna
vrucina.

30.JUL
Toplotni val je na maximumu, a nama je u kuci crkla
klima. I jos ovi komarci. Jedino me spasi ujutro jedno
kupanje da prezivim. Kad sam htio da se bacim u
bazen, vidim u njemu aligatora od 3 metra!! Jos mi je
samo ta pizdarija trebala. Brzo pozovem policiju da
pitam sta treba da radim. Oni kazu da ga pustim na
miru i da ce sam otici odakle je dosao. Poludicu.

31.JUL
Već ujutro nevjerovatna vrucina. Na poslu sam opet
kao prebijen. Sef, onaj supak, kaze da se uopste ne
smijem i da to nije dobro za klijente.Jebo i njega i
klijente.

1.AVGUST
Kakva vrucina!Vec drugi dan bez klime, a sto znaci i
bez spavanja. Sve ce da izgori. Komaraca ima sve
više. Onaj mrgan od 3 metra kao da u mom bazenu
kampuje. Kazem cijelu pricu susjedu, a on se samo
smije kao uvijek, picka mu materina.

2.AVGUST
Jedva docekah da mi dodu popraviti tu kurcevu klimu.
A onaj niger, umjesto klime, sredi mi kcerku. Policija
kaze da teba biti pazljiv, a da crnca nece
moci uhvatiti, jer su i onako svi isti. Vrucina kao da
smo u paklu. Jebem ti Floridu.

12.AVGUST
Ne mogu da smislim tu vrucinu. Tu smo još uvijek
kao u paklu, a otkad smo dosli, vrijeme isto. Sef me
izbacio iz firme sa osmjehom na licu i rekao da su se
klijenti pobunili, da se nisam dovoljno smijao. Tako
sam ostao bez posla. Na putu kuci svratim u kafanu
da se napijem. Svi se smiju, i meni i mojoj prici, a
osobito onaj policajac koji me uhapsi pijanog. Trazi
da mu platim 3000$. Majku im, mrzim Floridu,
prokleta bila.

13.AVGUST
Boze kakva vrucina! Vracam se kuci iz cuze, bez
kola, posla i bez para. Mrzim taksiste. Svi bjeze sa
osmijehom na licu, a usput mi kazu da dolazi Mitch.
Legnem u kucu, u kojoj još uvijek ne radi klima,
da malo razmislim o svemu. Odjednom nevjerovatan
vjetar zapara zrak i kucu nema vise krova. Jos minut,
dva i nema vise kuce. Vjetar se smirio. Nemam vise
nista, samo je onaj aligator ostao u bazenu ...Sto
ga nisu pojeli u onom restoranu...Susjedi se vracaju i
sa osmijehom na licu kazu da imam srecu da sam
prezivio hurikan Mitch. Opet je vrucina ko i prije, a ja
bez svega.

Mrzim Floridu, selim se odavde.Gdje, ovaj put necu
da vam kazem....

Nema komentara:

Objavi komentar